2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مقاله پلومتریک 2015

مقاله پلومتریک 2015

آیا انجام تمرینات پلی متریک در قفسه سینه و کمر در آب های عمیق ، منجر به بهبود در انجام میشود ؟ .......

پروتکل بهینه سازی پرش و استفاده از پروتکل گرم کردن توسط ورزشکاران را پیشنهاد دادند که چرخه حرکت کششی استاتیک است .

آیا انجام پلی متریک در شن ، نحوه انجام را بهبود میدهد ؟ ......

پلی متریک اندام فوقانی

2 روز در هفته با یک برنامه دوره ای تمرین داده شدند به طوریکه مقدار تمرین از 140-90 فوت تماس بوده وشدت آن شدت دستکاری می شد ....

آیا انجام پلی متریک در شن ، نحوه انجام را بهبود میدهد ؟

برخی از افراد حرفه ای پیشنهاد می کنند که انجام پلیومتریک در شن میتواند باعث پیشرفت های زیادی در نحوه انجام کار بدون تاثیر در سیستم عضلات اسکلتی در محیط های سنتی پلیومتریک شود . محققان آزمایشگاه Human performance درمرکز تحقیقات ورزش Mapie در ایتالیا ، تاثیر 4 هفته ای آموزش پلیومتریک بر روی چمن یا ماسه وشن را در مورد پرش انتخابی و روی سرعت بررسی کردند . قبل و بعد از 4 هفته دوره مداخله 37 بازیکن فوتبال (ساکر ) ، 10 و 20 متر دوی سرعت ، پرش چمباتمه ای و پرش های چرخشی انجام دادند .

_ پلی متریک ها : ( پلیومتریک )

12) راهنمای عملی برای مقدار پلی متریک :

این مقاله ، بر درک انواع اصلی تمرینات پلی متریک وتهیه برخی دستورالعمل ها در خصوص پیشرفت در تمرینات پلی متریک از طریق افزایش شدت تمرینات در طول یک دوره برنامه ، تاکید دارد .

19) مقدمه ای بر پلی متریک : تبدیل توان به قدرت

این مقاله ، در مورد اصول اولیه پلی متریک بحث میکند ، از جمله این که چگونه افراد کار میکنند ، اقدامات احتیاطی و تهیه یک نمونه برنامه برای مبتدیان (تازه کاران) .


5000 تومان